Gimnazial Liceal Profesional Resurse Umane

Elevii vor completa semestrial fișe de feedback

Ministerul Educației a aprobat Ordinul nr. 3864 privind aprobarea Metodologiei de acordare a feedbackului privind activitatea de învățare, predare și evaluare în învățământul preuniversitar.
Potrivit metodologiei, feedbackul se va referi exclusiv la activitatea didactică de predare-învățare-evaluare, fără a se raporta la activitățile extracurriculare și extrașcolare. Feedbackul este anonim și se colectează în mod obligatoriu și exclusiv de la elevii înscriși în clasele din învățământul gimnazial, profesional și liceal. Elevii vor putea completa fișa atât în format fizic cât și digital, urmând ca acestea să fie colectate de profesorul-diriginte.
Ca urmare a acordării feedbackului, cadrul didactic discută împreună cu elevii, la începutul fiecărui semestru, rezultatele analizei, în vederea înțelegerii, corectării și îmbunătățirii aspectelor problematice semnalate de elevi și a promovării aspectelor pozitive identificate.

Elevii vor trebui să acorde note de la 1 la 5 la următoarele afirmații:

  1. Profesorul explică clar materia
  2. Profesorul îmi explică modul în care să învăț mai eficient
  3. Sarcinile de lucru la clasă sunt interesante
  4. Profesorul încurajează participarea tuturor elevilor în cadrul orelor
  5. Profesorul încurajează cooperarea între elevi
  6. Mă simt motivați să particip la această disciplină
  7. Profesorul folosește tehnologia digitală
  8. Profesorul explică modul în care este evaluat și criteriile de evaluare
  9. Profesorul încurajează competitivitatea între elevi
  10. Elevii sunt încurajați să-și exprime ideile și opiniile
  11. Atmosfera este plăcută în cadrul orelor
  12. Mă simt în siguranță și confortabil la această oră
  13. Profesorul ia în considerare și respectă statutul elevului
  14. Ritmul de parcurgerea materiei este potrivit pentru mine
  15. Profesorul este interesat de starea mea de bine
  16. Fac efort mare acasă pentru rezultate bune la această disciplină

Fișa de feedback dă posibilitatea elevilor să scrie ce și-ar dori să se întâmple pe viitor la disciplina în cauză, precum și să transmită și un gând profesorului.

Click aici pentru ordin și metodologie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.