Atelierul „Evaluare pentru învățare“ desfăurat în cadrul Proiectului Rose se va desfășura pe 3 februarie și se va concentra pe evidențierea nevoii de evaluare formativă pentru elevii și studenții aflați în risc, în vederea formulării unor recomandări pentru perioada următoare, atât pentru cadrele didactice din mediul preuniversitar, cât și pentru cele din mediul universitar.
Evenimentul se adresează cadrelor didactice din învățământul secundar și cel terțiar implicate în proiectul ROSE și explorează implicațiile perioadei de pandemie în aria evaluării elevilor. În cadrul acestui eveniment vor fi aduse în discuție atât principalele provocări, cât și practicile care pot inspira strategii personalizate de evaluare, împărtășind experiențe care sprijină în mod autentic învățarea fiecărui elev sau student.
Agenda evenimentului cuprinde:
Cei care doresc să participe se pot înregistra pe site-ul:
Federațiile sindicale din învățământul preuniversitar acuză Guvernul de un "abuz fără precedent" și de subminarea…
Primăria Municipiului București, prin PROEDUS – Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive București, deschide a…
Pe data de 20 mai 2025, Grădinița cu Program Prelungit „Prichindel” din Galați a lansat, în cadrul…
Gianina Ioana Gianina Barb, bibliotecar Școala Gimnazială ”Vasile Goldiș” Alba Iulia Cultura reprezintă un…
Prof. înv. primar Sburlea Simona Școala Gimnazială ”Ovid Densusianu” Făgăraș Disciplina: Dezvoltare personală Clasa a…
Sîrb Carmen, Profesor învățământ primar Școala Gimnazială ”Ovid Densusianu” Făgăraș Disciplina: Geografie Clasa a IV-a…